Friday, September 28, 2012

assalamualaikum :)

weekend datang lagi.......cepat sungguh masa berjalan. em. flashbacking minggu lepas punya program, sekarang ni rasanya macam tengah kecoh pasal MSK (majlis suai kenal) dengan junior2 .cewahhh.sekarang dah jadik senior.hmm..senior la sangat kan. jadi masa MSK tu saya kat bawah biro modul. kerja saya taklah banyak dan berat sangat pon kalau nak dibandingkan dengan yang lain2, tapi bahang2 kebzan tu ada la jugak.hehe.

so here are some of the moments that i'd captured.


nilah attribute dowg. menarik kan ? attribute ni dibuat dari barang2 recycle dan dowg kena pakai sepanjang MSK tu berlangsung.

rasanya ni time main game evolution something. semua org nampak kecoh kan.

ha...yang berbaju hitam dan nmpk mcm crius berbincang tu biro protokol. scary tahu!

err..

 senior-junior

tekunnya dowg discuss...

yang ni comel kan ?

suka gamba ni :)

tadaaaa..... hehe. sibuk snap gamba org jadi nilah saya pada hari tersebut ^^
btw, comel tak nametag tu? *winkwink*
 



tahun ni badge ktwg banyak handle program which means banyak benda yang bakal ktwg belajar dan improvekan. sama macam MSK nih. mungkin ada certain part yang memang out of control tapi selagi mana kita mampu elakkan atau kawal,cubalah. tak berjaya bukan bererti kalah. hardwork is the one been counted. sama macam semua benda yang kita buat sehari-hari. redha Dia yang kita cari, kan?

pengalaman memang mematangkan kita ; dengan syarat kita sedar dan fikir apa yang dah jadi tu. dan dari situ kita belajar improvekan diri. insyaAllah.

till then.
rasa macam bakal menaip lagi kejap lagi.hehe.
assalamualaikum.

p/s : baru mendapat satu berita or shall i say satu tanggungjawab ? Ya Rabb, saya takut.saya keliru. doakan yang terbaik buat saya;dunia dan akhirat.awak semua jugak :)

 

2 comments: