Monday, July 16, 2012

perasaan

assalamualaikum :)

baru lepas dinner and solat sesama dengan raudhahians. perasaan sekarang ni tak tahu macam mana nak gambarkan tapi yang pastinya sangat best. emm. rasa cukup, penuh, semangat, terisi, tenang, and the most important is, i feel so blessed. thank you Allah. for letting me meet and bersilaturrahim dengan sosok-sosok yang hebat nih. untuk semuanya jugak. eh.touching pulak.huu.  sangat tak sangka akan end up kat sini, sepertinya sedang mimpi. pejam celik, pejam celik, dah hampir dua tahun kat bumi jogja ni. subhanallah.nak masuk 3rd year dah pon.err...

tomorrow will be quiet a day or dalam kata lain akan disibukkan dan menyibukkan diri dengan beberapa hal. tapi yang paling excited is nak jumpa dokter gigi. hehe. padahal takut sebenarnya :P

okaylah.sebelum merepek dengan lebih panjang, saya patut melabuhkan tirai dulu.hehe.sebelum tu, terpandang sticky note kat sebelah meja studi ni. hopefully dapat membantu korang. hee.

 dear ...... ,
orang yang wujud di hatinya akan suatu rasa mencintai Allah melebihi segala apa yang ada di langit dan di bumi, nescaya tiada duka baginya. Allah akan memenuhi rindu di hatinya, tiada lagi rindunya buat duniawi yang hanya sementara dan akan binasa.


*tempat kosong tu bole isi sendiri. and by the way, saya tak sedih tau. cuma tergerak hati untuk share quote ni. ^^ *

p/s : kejap lagi bakal berbulatan gembira. happy. dan doakan responsi pathology anatomy kami esok. one more, ada someone cakap die sayang saya tadi. tersentuh. saya sayang awk jugak ;)

till then.assalamualaikum.

6 comments:

  1. antum pun sosok yg hebat jgk :) semangat \(^_^)/

    ReplyDelete
  2. sosok yg hebat???hahaha...

    linda~jgn berduka2 sangat, ramai yg kt sini syg kan kau ni,haha... tade yg kat sini pon, Allah kan ada, semangat! ^^

    ReplyDelete
  3. baby : ^^

    toriq : insyaallah.jzkk.semangat jugak! :)
    btw. what happen to ur blog ??

    ReplyDelete
  4. blog di block kejap, sekarang kan musim tension... nnt when everything settle i will unblock it again :)

    ReplyDelete
  5. okie dokie. jgn tension2. semoga semuanya dipermudahkan oleh Nya :)

    ReplyDelete
  6. insyaAllah, ameen... thanks linda :)

    ReplyDelete