Thursday, June 21, 2012

haiwan hebat ?

assalamualaikum.

morning ppl.hee.lets enjoy this first :)


this do lighten my day ;)

well.kind of addicted to this song quiet some time ago.asal bangun tido mesti nyanyik lagu ni. hahaha.

But then. It does make me think; about myself, and my worship towards my Lord.

I had walked across my mind, through my need-to-be-rebuild-heart, my nafs, the belonging I really loved, but found nothing closer than Him. I bet same goes to you right.insyaallah.

Put Him in the first place, and you will find peace.the real one.

Tenang does not equal to senang .kan? Sehebat dan sekaya mana pon seseorang tu, walaupun tidoq berbantalkan tilam emas lagi empuk tapi kalau hati tak tenang, tak ada maknanya jugak kan.mesti tak buleh tidoq = insomnia. pastu mula pikir benda pelik2 contoh macam bila jejaka idaman nak datang meminang. then berangan kejap. pastu realised yang esok kena bangun awl. pastu  gelabah sorg2 and cuba tenangkan diri and try tidoq balik.err.apekah?

TAPI.pokoknya kat sini bukan kat sana mari muhasabah diri. jom contohi ikan, laron, ngan semut tu. they did cherish every moments in their life by dedicating their life towards God. to the greatest love of all. Fighting!

peace.salam.

3 comments: